Smluvní podmínky při poskytnutí dočasného pronájmu
Chalupy „U nás doma“, v Horní Moravice č.p. 41
1/Všeobecné podmínky
a) Předmětem dočasného pronájmu je objekt a jeho vybavení.
b) Pronajímatel garantuje vybavení a služby, s objektem související.
c) Objednavatelem dočasného pronájmu /jen pobyt/ musí být osoba starší 18 let, která přebírá veškerou zodpovědnost za chování všech účastníků pobytu i za případné škody.
Do objednávky uveďte:
Jméno a příjmení
Číslo OP
Ulici, město, PSČ
Telefon
E-mailovou adresu
Datum příjezdu a datum odjezdu
Počet osob dospělých a počet dětí /do18 let/
d) Smluvní vztah vzniká na základě řádně vyplněné a podepsané Smlouvy o dočasném pronájmu Chalupy U nás doma. Nabývá účinnosti okamžikem podpisu obou stran, po příjezdu a seznámení se s objektem. Podpisem smlouvy stvrzuje klient souhlas s těmito podmínkami.
e) Objekt je určen k poskytnutí ubytování pro max. 10 osob.
f) U týdenních pobytů je nástup stanoven na sobotu, - po 16.00 hodině. Ukončení pobytu je následující sobotu do 10.00 hodin. Změny jsou možné jen po dohodě s majitelem.
g) Při nástupu předá majitel klientovi objekt a seznámí jej s obsluhou zařízení. Objekt musí být čistý a uklizený, bez známek poškození.
2/ Cena
– zahrnuje:
- pronájem objektu na smluvenou dobu /viz. Ceník na www.u-nas-doma.cz/
- povlečení
- parkování
- nezahrnuje: - spotřebované – el. energie, plyn, voda, krb. dřevo a provoz sauny včetně plachty
- poplatek obci za pobyt
- / dřevěné brikety / 1 balík = 148 Kč/
3/ Způsob platby
Zálohu za rezervaci pobytu zaplatí klient na účet: 2629690138/0800
Po obdržení zálohové platby na účet provede pronajimatel do dvou pracovních dnů rezervaci termínu v kalendáři na internetových stránkách objektu /www.u-nas-doma.cz / a e-mailem potvrdí rezervaci termínu a přijetí zálohy.
Výše zálohy je 5.000, - Kč, 6.000,- Kč a 8.000,- Kč /Vánoce, Silvestr/. Doplatek do celkové částky za pronájem chalupy bude uhrazen při nástupu a převzetí objektu. Kauce a pobytový poplatek je placen zvlášť.
4/ Stornovací podmínky
Zrušení rezervace pobytu musí být ze strany klienta provedeno písemnou formou /e-mailem/.
Storno poplatky při rušení pobytového termínu:
-od 61 dnů a více /před nástupním termínem/ - záloha se vrací zpět celá
-od 31 - do 60 dnů - vrací se zpět 50% zálohy
-do 30 dnů a méně - záloha se již nevrací
Záloha /její část/ bude převedena klientovi na jeho účet nejpozději do 10 pracovních dnů po stornování.
Pokud klient zajistí /za stejných podmínek/ za sebe náhradu, záloha bude vracena vždy celá.
Po dohodě lze termín posunout na jiný, dosud neobsazený.
Při předčasném ukončení pobytu ze strany klienta se zůstatková cena za pronájem nevrací.
Při zrušení pobytu ze strany majitele z důvodu vyšší moci bude klientovi nabídnuta možnost výběru z náhradních termínů, v dané chvíli volných.
5/Povinnosti klienta
- řídit se těmito podmínkami.
- seznámit se s objektem a obsluhou zařízení, což stvrzuje podpisem Smlouvy při nástupu.
- vyvarovat se jednání, která by vedla k poškození objektu či jeho zařízení.
- dodržovat zásady bezpečnosti, nezasahovat do elektroinstalace, bezpečně manipulovat s ohněm.
- klient plně zodpovídá za škody způsobené na objektu či zařízení, které vznikly zaviněním nebo nedbalostí všech účastníků pobytu.
- zjistí-li klient v průběhu pobytu závadu, ať ji způsobil kdokoliv, okamžitě vyrozumí majitele telefonicky nebo SMS zprávou na mobil +420 725 859 358.
- vyvarovat se činností, které nadměrně obtěžují okolí, odporují dobrým mravům či rušit noční klid.
- klienti jsou plně zodpovědní za své zdraví, bezpečnost, osobní majetek po celou dobu pobytu.
- klient se zavazuje dodržet smluvený počet ubytovaných osob v objektu po celou dobu pobytu.
- v celém objektu platí přísný zákaz kouření.
- uvnitř objektu se vyžaduje používání přezůvek.
- při odchodu z objektu je klient povinen zavřít všechna okna a dveře.
- větrání v objektu provádět krátkodobě /nárazově/, nenechávat pootevřená okna po celý den.
- před předáním uvést objekt do původního stavu /uklidit, zamést, vysát, vynést odpadky apod./
Pobyt zvířat není povolen, mimo malých plemen psů /do 10 kg/ a po dohodě s majitelem.
Nedodržení těchto podmínek ze strany klienta může být důvodem předčasného ukončení pobytu bez náhrady!!!
6/ Povinnosti majitele
- umožnit klientovi užívat celý objekt po celou dobu pobytu.
- seznámit klienta s objektem, jeho příslušenstvím a zařízením.
- předat objekt v dobrém stavu, čistý, uklizený a v zimě temperovaný.
- poskytnout čisté /vyprané/ povlečení pro každé objednané lůžko.
- poskytnout nádobí na vaření a servírování jídel pro stanovený počet osob.
- řešit oprávněné připomínky a vzniklé závady týkající se objektu.
- je po dobu ubytování klientů v objektu dostupný na uvedeném čísle mobilu.
- v případě zaneprázdnění volá zpět v nejbližším možném termínu.
Pokud vznikne nezaviněná závada na objektu nebo zařízení, která má za následek zhoršení ubytovacích podmínek, má majitel povinnost provést všechna opatření k odstranění závady nebo v případě havárie poskytnout klientovi přiměřenou slevu z ubytování.
Za úrazy ubytovaných, poškození jejich majetku, jeho odcizení, stejně jako za škody způsobené přírodními živly nebo katastrofami majitel nenese odpovědnost.
Přejeme Všem ubytovaným klidný a ničím nerušený odpočinek na Chalupě „U nás doma“.
7/Kontakt:
Ing. Lubomír Jegla mobil: +420 725 859 358 e-mail: lubomir.jegla@gmail.com